دژاگه مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت

دژاگه مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت




 

 


دژاگه مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت


تاریخ : یکشنبه ،
31 مرداد 1389

دژاگه که پیش از این چند بار با پیراهن ولفسبورگ و هرتابرلین مقابل بایرن بازی کرده بود و حتی سابقه گلزنی به این تیم مطرح آلمانی را دارد، در بازی شنبه شب نتوانست کار خاصی در زمین انجام دهد.

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی الاصل تیم ولفسبورگ 13 دقیقه مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت. او از دقیقه 77 به جای زیانی به میدان رفت اما در پایان شاهد شکست تیمش بود. به گزارش خبرگزاری ایلنا، قهرمان دو فصل قبل بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ نتوانست امتیازی کسب کند و در نهایت با شکست 2 بر یک به خانه بازگشت. دژاگه که پیش از این چند بار با پیراهن ولفسبورگ و هرتابرلین مقابل بایرن بازی کرده بود و حتی سابقه گلزنی به این تیم مطرح آلمانی را دارد، در بازی شنبه شب نتوانست کار خاصی در زمین انجام دهد. او که فصل پیش در اغلب بازی های ولفسبورگ روی نیمکت نشست با حضور در اولین بازی فصل شانس خود را برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر کرده است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل